Guillermo Cides "Stick TV" show

Ou elle comme tout Evry beau dit !

Guillermo Cides "Stick TV" show

Messagepar stickista » 01 Avril 2012, 01:04

Image

Hello friends,

Again, I'm back with a new Facebook's adventure.
Same as we did months ago -a real time concert for Facebook and Myspace- I'm back with this new project: online interviews, live music, videos, talk with stickistas around the world or just play music every Sunday in Facebook! This live broadcast is going to happens in different moments of the months and the first show will start next sunday 8 April at 8pm spanish hour.

The live broadcast will be from my own house -I live in a mountain- and is a perfect excuse to be in contact with audience who is living in other countries.

You can see the transmission in my Facebook:
http://www.facebook.com/guillermocides/ ... 8961930177

I'll have guest in my show: stickistas from Italy, Usa, Argentina, Spain and France. There is a online chat -you can ask questions or just say "hello"- and also a countdown clock which you can see when the event start in your country. I hope to have more guests in next editions.

see you there!
Guillermo


__________________________________________________


Hola amigos,

Regreso con una nueva aventura en Facebook.
Del mismo modo que hicimos hace unos meses - un concierto retransmitido en tiempo real a través de Facebook y Myspace - vuelvo ahora con este nuevo proyecto: entrevistas, música, charlas en directo con stickistas de alrededor del mundo, vídeos o simplemente tocar cada domingo en Facebook. Este evento va a tener lugar durante diferentes momentos del mes de abril; el primer encuentro será el próximo Domingo 8 de abril a las 20 hora española.

La transmisión va a ser en directo desde mi casa! - vivo en la montaña - y va a ser la excusa perfecta para poder estar en contacto con el público de otros paises.

Podréis ver la transmisión en mi Facebook:
http://www.facebook.com/guillermocides/ ... 8961930177

Tendré stickistas invitados de Italia, Usa, Argentina, Francia y España. Hay un chat en directo - puedes hacer comentarios o simplemente decir "hola!" - y también un reloj de cuenta regresiva donde podrás ver cuando sucede esta aventura en tu país!

Nos vemos alli,
Guillermo
stickista
 
Messages: 9
Inscrit le: 22 Mars 2012, 17:02

Re: Guillermo Cides "Stick TV" show

Messagepar Alain » 08 Avril 2012, 20:55

Je ne sais pas si vous avez écouté. Pour ma part l'image n'était pas parfaite mais je pense que c'est dû à la vitesse de mon service internet. Et le son...il était bon quand je l'avais mais il a souvent coupé. Je n'ai rien entendu de l'interview avec le stickiste argentin. Je le voyais mais pas de son. Et je parle espagnol...j'aurais vraiment aimé entendre ce qu'il avait à dire...dommage.

C'est sympa comme formule maison...on verra dans l'avenir comment ce sera. L'interview avec Pat Martino était bien.
Avatar de l’utilisateur
Alain
 
Messages: 1058
Inscrit le: 20 Novembre 2009, 23:56
Localisation: Shawinigan, Québec

Re: Guillermo Cides "Stick TV" show

Messagepar pa6lo » 08 Avril 2012, 21:48

Pareil, problème audio sur les interview. Mais très sympa comme émission :D . J'espère qu'il aura de bon retour pour continuer.
Mucha suerte Guillermo.
pa6lo
 
Messages: 36
Inscrit le: 29 Juin 2011, 08:45
Localisation: Pontevedra, Espagne


Retourner vers English Spoken

Qui est en ligne ?

Utilisateurs parcourant actuellement ce forum : Aucun utilisateur inscrit et 2 invités

cron